aktualności - Publiczne Gimnazjum im. Wincentego Witosa w Pławie

fotka
9-10.05.2013
Wycieczka do Zakopanego

W dniach 9 - 10 maja 2013 r. odbyła się wycieczka uczniów klas III i IIA do Zakopanego. Wyjechaliśmy autokarem spod szkoły wczesnym rankiem o 6:00. O godzinie 11:00 byliśmy umówieni z panem przewodnikiem, z którym zwiedzaliśmy Dolinę Strążyską. Następnie, około godziny 14:30 udaliśmy się na baseny termalne w Bukowinie Tatrzańskiej. Przez 4,5 godziny zażywaliśmy ciepłych kąpieli oraz spędzaliśmy mile czas na różnorodnych zjeżdżalniach. 12 osób, które nie kąpały się, w tym samym czasie wraz z opiekunem pojechało do Zakopanego i spacerowało po Krupówkach. Wieczorem zakwaterowaliśmy się na nocleg w pensjonacie w Murzasichle, gdzie zjedliśmy obiadokolację, a nazajutrz o 8:30 śniadanie. Następnego dnia około godziny 9:00 wyjechaliśmy w dalszą drogę. Najpierw udaliśmy się do Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach, potem na stary cmentarz na Pęksowym Brzyzku, gdzie znajdują się groby wielu zasłużonych osób dla Zakopanego. Następnie wszyscy wybraliśmy się na spacer po Krupówkach, gdzie zakupiliśmy pamiątki. Grupa osób, która zdecydowała się wyjść pieszo na Gubałówkę, wyruszyła około godziny 12:00, reszta wyjechała kolejką o 13:00. Potem wszyscy razem spotkaliśmy się już na górze, gdzie mieliśmy czas na spacer, robienie zdjęć, podziwianie wspaniałych widoków, kupno pamiątek itp. Później udaliśmy się na Butorowy Wierch, z którego zjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym. Około godziny 16:30 zjedliśmy obiad w Pensjonacie "Tatrzański Gościniec" w Poroninie, po czym ruszyliśmy w drogę powrotną. Dopisała nam piękna pogoda, więc wycieczka była bardzo udana i dostarczyła nam niezapomnianych wrażeń.